sobota, 21 grudnia 2013

Final countdown 3 .. 2 .. 1... Go!



Końcowe odliczanie dobiegło końca! 3 ... 2 ... 1 .... STARTUJEMY!
Zapraszam do naszego sklepu! Z okazji otwarcia - darmowa dostawa!


http://pnfashion.pl/index.php

A na mnie dziś - PN Fashionowe spodnie.
Długo szukałam idealnych boyfriendów. Podobał mi się też dresowy styl w wersji eleganckiej. Nie mogąc znaleźć niczego satysfakcjonującego - użyłam opcji "zrób-to-sam", czyli uszyliśmy je z ekoskóry.
Noszą się idealnie, sprawdzam je od dłuższego czasu i mogłabym z nich nie wychodzić :)
Nie wypychają się na kolanach - zwijam się w nich często na kanapie z moim notebooczkiem - i nic!
Jedyne, co przydaje się - to płyn antystatyczny Ania, którym po prasowaniu spryskuję lewą stronę spodni. Jako zmarzluch - noszę je na rajstopy i to połączenie trochę się elektryzowało.

Dziś do camelowego koloru spodni dołączyłam ciemny szary sweter z H&M, czarne krótkie botki Nine West i kołnierz vintage.


Pięknie zdjęcia dziś Waldek zrobił ...


pants / spodnie - PN Fashion.pl
sweater, gloves / sweter, rękawiczki - H&M
shoes / buty - Nine West
collar / kołnierz - vinage
coat / płaszcz - Peek&Cloppenburg
braselet / bransoletka - Ania Kuczyńska for Yes
bag / torebka - Batycki
cap / czapka - sklep dla snowboardzistów :)

26 komentarzy:

  1. Małgosiu, jestem pod ogromnym wrażeniem!!! Te spodnie wyglądają cudnie i do tego ten ich kolor! Świetnie zestawiłaś je z czapką i kołnierzem :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zaraz pojde popatrzec co tam sie u Ciebie dziejew nowo otwartym sklepie i mam nydzieje ze masz mozliwosc placenia paypal, bo ja nie mam konta w Polsce. A Ty sama bardzo fajny zestaw, spodnie duzo stracily przez ta elekryzacje, buty piekne... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja ! spodnie piękne!:*) pozdrawiam:*))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycasz ! Bardzo mi sie podoba ! Kolorystyka , dodatki - rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz...powodzenia...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kołnierz jest wyśmienity !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kołnierz to jest z sztucznego futra czy jakieś zwierzątko oddało życie? :(
    Sweterek masz fajny, ale spodnie jakoś do mnie nie przemawiają. Może na rl jakby zobaczyła takie to bym zmieniła zdanie. :)
    http://blogowskaz.org/sligina/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kołnierz jest tak stary (czyli vintage), że sztucznych pięknych jeszcze nie było na świecie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, swietny pomysł ze sklepem :) Zycze powodzenia Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie, że się tak rozwijasz i sie spełniasz, a sklep to super sprawa ;)
    Ja mam tło, dzięki Tobie, bo nie miałam pojęcia, że można sobie je po prostu kupić i to na allegro;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie! <3 Czadowe spodnie i piękny kołnierz! <3 Całość kapitalna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spektakularny wygląd. Spodnie są słodkie.Cały strój jest cudem równowagi, elegancji i designu.

    OdpowiedzUsuń
  13. pieknie Kochana, cudowne zdjecia, a spodnie to idealne na Twoje dlugie nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowita stylizacja:-)
    Życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Awww, jak pięknie! <3
    Brak mi już słów - ideał :)))
    Spodnie są fantastyczne, jak schudnę po świętach to może, może się skuszę :D ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Mir gefällt dieses Outfit ganz besonders gut, du siehst so toll aus.
    Ich liebe deinen Stil. Freu mich auf weitere Anregungen und wünsche
    Dir und Deiner Familie besinnliche Weihnachten, einen guten Rutsch ins neue Jahr
    und für 2014 alles alles Liebe.
    Gaby
    Stylish-Salat

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny look, kolor spodni ciekawy no i to futerko, super.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow świetna stylizacja! Super wszystko razem się prezentuje a buty rewelacja :D
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja piękna, dobór kolorów rewelacja! bardzo podobają mi się takie spodnie, niestety na podobaniu musi się zakończyć, niestety! źle wyglądam w takim fasonie :(((

    OdpowiedzUsuń
  20. Całość bardzo dobrze zestawiona kolorystycznie. Spodnie i ich kolor urzekają, choć jak dla mnie są ciut za szerokie. Wiem jednak, że ekoskóra nie zawsze się układa tak, jakbyśmy chcieli. Brawo za wykonanie! :) Kołnierz dodaje szyku w całym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  21. okropne spodnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pewnie właśnie dlatego całkiem dobrze się sprzedają ... :)

      Usuń
  22. I was not shure about leather and fur before - After I see you, i am positive shure about it - You look a m a z i n g !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips