sobota, 13 kwietnia 2013

Fashion Magazine, part 1

Byłam TAM. W warszawskim Soho Faktory na 13. urodzinach Fashion Magazine.
Była  nagroda za "kolekcję sezonu", (dostał ją POLYGON) pokazy sukienek Teresy Kopias, garniturów Joop i kostiumów kąpielowych SHE. Był śpiewający Mrozu i Matt Pokora.  Byli dziennikarze, ludzie mediów, blogierzy i celebryci (część z nich, oblegana przez dziennikarzy, powinna jednak mieć plakietki z nazwiskiem i powodem kwalifikacji w grono celebrytów)

Teraz trochę zdjęć z imprezy, a w następnym poście skupię się na swoim stroju.

Ja i moja Ania, druga "prawie córka"
Znajome Dziewczyny (od lewej) Milena Madziar, Gabriela Szuba-Twarowska (Swatch Group), Ania Piotrowska (Fashion PR)
W tle - tył Grycanek :) 
Adrian Mielnik z programu "Się kręci"




Zdjęcia: Ania Piotrowska i Waldek Piotrowski

6 komentarzy:

  1. widać impreza była na prawdę udana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper! Oprócz wszystkich atrakcji, świetna okazja do nawiązania cennych w tej branży kontaktów :D Zazdroszczę! Jak Ci się udało tam dostać? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeee, to Ty swiatowa dziewczyna jestes, no no...;) Wygladasz jak zwykle elegancko i "na miejscu":) Buzka.A

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj to oczęta Nacieszyłaś !:)Bardzo ładnie Wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu gratuluję udziału w takiej imprezie, świetnie wyglądałaś wśród celebrytów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips