czwartek, 16 stycznia 2014

Real or Unreal Fur

Nosicie prawdziwe futra?
Ja noszę :)
W taki sposób. Wbrew pozorom ciężkie jest to futro i nie przepada za noszeniem ...
 

Dzisiejsza Gwiazda to White Highland White Terrier po wizycie u Pana Jacka, który w niedawnym kudłaczu odnalazł Rasowego Psa.

Zamiennie - jeżeli nie biały Westie - to czarno - biały Futrzak!

I kolejna spódnica z PN Fashion.pl.
Ekoskórzana tuba sprawdzi się nie tylko przy noszeniu Psa :), ale noszeniu wszelkich porzucających włosy ubrań - sztucznych futer czy modnych ostatnio moherowych sweterków, które czasem potrafią bardzo hojnie obdarzać okolicę swoim włosiem.



skirt/spódnica - PN Fashion.pl 
fur/futrzak - Michael Kors w TK Maxx
heels, gloves / buty, rękawiczki - ZARA

zdjęcia - Waldek

30 komentarzy:

  1. The first outfit with the real fur is much better. Even though.the second is very elegant. I wish I had a real fur accessory like you! ;-D
    So cute!

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasa! Jesteś boska babka!
    A co do futra naturalnego też noszę, moje ma mniej więcej 3 kilo i od czasu do czasu robi mrrr albo miał. Ale ona akurat lubi być stale tulona;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudna spódnica, wyglądasz świetnie! :) I jakiego cudnego masz pieska! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica jest genialna . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna spódnica! Śliczny piesek

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim stylu wypada nosić futro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu jesteś bajeczna. Trudno suę do takiego postu nie uśmiechnąć !

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam słów ... no nie mam... genialnie, pięknie, radośnie, wszystko mnie zachwyca. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  9. So cute and chic outfit! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  10. To piękna spódnica.
    Uwielbiam kolor. Już bardzo dobrze w połączeniu z krótkim rękaw koszulki i rękawiczki.
    Długowłosego futra są modne i dodają stylu.
    Twój pies jest piękny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne futro;-)
    Malgosiu, wygladasz slicznie, klasa i szyk.

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim futrze chodziłabym nawet w lato ;-) Ta spódnica ma przepiękny kolor, z czernią rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale slodki psiak :) Chetnie bym takiego poprzytulała :)
    I piekny kolorek tej spodniczki, ale to juz chyba kidys pisalam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Usmialam sie z tego Twojego "noszenia futra":))) Piesio jest slodziak! Ja tez mam w domu takiego "futrzaka", z tym ze jest czarny i wazy ze 40 kg, wiec chocbym bardzo chciala nie dam rady go nosic;))
    Spodnica mnie zachwyca, piekny kolor i material. Wygladasz przepieknie Malgosiu! Pozdrawiam Anka
    PS. Jak Twoj sklepik? Biznes sie kreci?;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Parę rzeczy już sprzedałam i niezwykle się cieszę, że moje pomysły przypadły Wam do gustu :)

      Usuń
  15. You're the myth of elegance and sophistication. Your looks are really gorgeous. The skirt is gorgeous and the jacket is great. Gloves, heels and ... the bun in your hair, are chic. A look elegantly attractive.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia i jaki słodki psiak:)
    www.pearismysize.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  17. Elegancko i bardzo szykownie - żywy futrzak jedynie dodaje szyku :):):) W ołówkowych midi wyglądasz obłędnie - pięknie podkreślają Twoje kształty!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ladne futerko i sliczniutki ,choc wyraznie nie zadowolony piesiunio.Tyko to nic ,przy twojej nieskazitelnej urodzie ,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza Mola cierpliwie znosiła nasze oczekiwania "pozowania do zdjęć :)"

      Usuń
  19. futerko wygralo dzis cala stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia, piasek jest przesłodki ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Spódnica marzeń,piesek marzenie mojej córki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna całość, śliczne futerko...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam pytań, co stylizacja to lepsza - a ja nadrabiam zaległości i cieszę oczy Twoim widokiem Piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Fur & Leather & you... All looks perfect !! amazing cool !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips