środa, 18 czerwca 2014

TVN - to było tak ...


Dzień Dobry TVN!
To było tak ... Zbiórka o godzinie 8.00 na 9 piętrze budynku. Całe piętro zajęte przez studio w stylu open space, czyli makijaż w jednym końcu, kanapy i kamery w drugim.
Widok z okna - autentyczny!

Najpierw makijaż i fryzura. I czekamy. Ja, Krysia i Jaga. Waldek robi zdjęcia (SUPER!!!).


Wejście na antenę o 9.39! Program "na żywo" idzie z 2 minutowym opóźnieniem ... żeby w razie czego wyłączyć niewygodnego gościa?


Do studia wybrałam kostium z PN Fashion.pl, który prezentowałam TU i w którym byłam na zdjęciu w Wysokich Obcasach.
Garniturek jest baaardzo wyrazisty i rzuca się w oczy!A o to mi właśnie chodziło :)
Dopełniłam go białym topem Benetton, butami Nine West i delikatną biżuterią  z PN Fashion.pl (o nieśmiertelnej Zarowej torebce już nawet nie mówię...)


W studio prezentowałyśmy stylizacje weselne. To znaczy - dla gościa weselnego, tak przynajmniej ja zrozumiałam to wyzwanie.
Uznałam, że nie występując na weselu w roli głównej rozsądnie będzie postawić na strój skomponowany z zawartości własnej szafy.
Obie propozycje były zwiewne i letnie w charakterze.

Czyli - szerokie białe spodnie z ZARY z zeszłego sezonu (TU na blogu) i bluzka z wiosennej kolekcji H&M (TU na blogu) wzbogacona biżuterią z PN Fashion i brokatowymi butami z Shoelook - to alternatywa dla sukienek i spódnic. A gdyby dołożyć jeszcze kapelusz, byłoby już zupełnie szałowo!

Drugi zestaw pokazywałam na blogu TU. Główną rolę gra w nim sukienka ze SPEKTRA STUDIO, która świetnie maskuje ewentualny brzuszek, a na pewno pozwoli bezkarnie pochłaniać weselne smakołyki.



http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/dojrzale-blogerki-modowe,126058.html







23 komentarze:

  1. Jest Pani piękna, Pani Małgosiu! Na żywo jeszcze bardziej niż na zdjęciach. Czytam Pani bloga prawie od początku jego istnienia. Oczywiście obejrzałam Pani występ w DDTV.
    Pozdrawiam serdecznie, Katarzyna Młynarczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam Was :) Przeżywałam to tak jakbym sama siedziała na tych kanapach . Fajnie wyszło!
    DOJRZAŁE BABECZKI GÓRĄ :) Tak sobie myślę że chyba dobrze wychowałyśmy nasze córki, skoro nas wspierają w tym co robimy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie, tylko pozazdrościć. Gratuluje :)

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagranie wyszperalam w sieci juz wczesniej...swietnie Ci poszlo Malgosiu! Wypadlas bardzo naturalnie i pieknie wygladalas (kwiecisty gajerek moj absolutny faworyt sklepu PN Fashion)! W dodatku jestes inteligentna i elokwentna. Naprawde gratuluje!!!
    Usciski. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie obejrzałam i bardzo mi się podobało. Świetnie wypadłaś. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te stylizacje były wspaniałe . Załozyłabym i spodnie z bluzką i kiecuchę też :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez ogladalam! :) Juz pisalam na FB, ale sie powtorze! Wygladalas BOSKO! I w ogole uwielbiam cie :) Na zywo zarobilas u mnie jeszcze dodatkowego plusa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu, było mi bardzo miło poznać Cię osobiście w Warszawie. Serdecznie podziękuj mężowi za zdjęcia i pozdrów córkę. U mnie relacja jutro. Do zobaczenia przy następnej okazji, a może i wcześniej. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratki ! miałaś na sobie Mega garnitur <3 !

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie wypadłyście świetnie no i mogę się chwalić, że "ja z Małgosią piłam kawę!" ;) Pięknie wyglądałaś i widać, że dobrze się tam czułaś. Generalnie udział w programie jak i sam jego temat to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :) wypadłyście znakomicie i osobiście uważam, że do mody wnosicie o wiele więcej niż niejedna nastolatka :) Jesteś doskonałym przykładem szyku, elegancji i ponadczasowej klasy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kobiety!Do tej pory podglądałam tylko Krystynę ale teraz też tutaj często będę zaglądać :))Widać,że mąż docenia co ma i pięknie Cię fotografuje:))

    OdpowiedzUsuń
  13. przepięknie wyglądałaś! Kamera Cię bardzo lubi! A ja z ogromnym uśmiechem oglądałam reportaż, miło widzieć osobę, którą się zna! Jesteś nie tylko piękna, ale i bardzo mądra z ciekawą i barwną osobowością! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie!
    Wygładałaś przepięknie!
    Miło się oglądało program i Ciebie, gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje występu. Z przyjemnością odtworzyłam :)
    Kobiecość to Twoje drugie imię i te propozycje weselne idealne na letnie wesele . Sama wygldałas pięknie .
    Garnitur , a raczej żakiet z niego to moje marzenie ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądałam powtórkę, bo byłam w pracy, było cudnie, ślicznie się zaprezentowałaś Małgosiu...pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądała Pani fantastycznie! Nigdy nie dałabym Pani 40+, góra 35, ślicznie Pani wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu wyglądasz fanatstycznie w tym kostiumie , jest naprawdę niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips