środa, 25 grudnia 2013

Is this Christmas?

bo może jednak Wielkanoc ...



Jak Wam mijają Święta, Kochani?
Mam nadzieję, że bez atrakcji, które stały się moim udziałem po wczorajszej wigilii z KARPIEM zakończonej dziś na ostrym dyżurze laryngologicznym :)
Przynajmniej nie udało mi się wczoraj przejeść, bo PO karpiu już niczego nie tknęłam ... Dziś będę nadrabiać straty!

Więc prawdziwie wiosenny spacer we francuskiej stylizacji i PN Fashionowej spódnicy na otarcie łez.
Sweter o grubym splocie nie wymagał już przy 12 stopniach Celsjusza dalszego zakrywania ubraniami.






skirt / spódnica - PN Fashion.pl
sweater, jacket, beret / sweter, kurtka, beret - H&M
shoes / buty - Prima Moda

zdjęcia - Waldek

27 komentarzy:

  1. O kurcze, nie zazdroszcze przygody z karpiem...my juz od kilku lat karpia nie jemy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też już parę lat nie jedliśmy, ale postawiliśmy nagle powrócić do tradycji ... W przyszłym roku ŻADNYCH karpi.

      Usuń
  2. pieknie zestawilas kolorki :) slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dlatego właśnie ja NIE JADAM karpi :) W tym roku delektowałam się pysznym dorszem bez stresu i nerwów. A co do zestawu to uroczo wyglądasz w berecie! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj to faktycznie nieciekawie, to musiał być bardzo groźny karp;) Nie przepadam za tymi rybami bo są tłuste i ciut śmierdzą bajorem. Pięknie wyglądasz w berecie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Your sweater is the cutest thing.
    Very cozy and gorgeous.
    Cute look.
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu, cudnie wyglądasz, buty to Ty masz takie, jakie ja uwielbiam, takie pomarszczone, super, pięknie Ci w berecie /też mam ale jeszcze nie pokazyawłam/, śliczna całość...pozdrawiam i WESOŁYCH ŚWIĄT...

    OdpowiedzUsuń
  7. My nie jemy karpi;)
    Pięknie wyglądasz, zestaw bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo "parysko" w tym berecie. Jesteś jedną z nielicznych ,którym w berecie do twarzy.Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy w tym sklepie ale niestety nie na moją kieszeń!

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta z przygodami... nie zazdroszczę. Pięknie wyglądasz jak zwykle. Ciekawe czy znów będziemy lepić zajączki ze śniegu na Wielkanoc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he :) To całkiem możliwe ... Jakaś równowaga w przyrodzie musi być.

      Usuń
  11. Witaj Małgosiu.
    Dawno tu nie zaglądałam i co widzę......piękny szary berecik z antenką...super, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam Iwona

    ps. dołączam do tych co nie jedzą biednego karpia, ale łosoś musi się pilnować. Moi domownicy bardzo go lubią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już parę lat karpia nie jadaliśmy ... I więcej nie będziemy :)
      Mieliśmy kiedyś wigilię z kaczką zamiast karpia, ale odkąd moje dziecko zaczęło jeść jakieś ryby - można było powrócić do łososia.

      Usuń
  12. Pięknie w szarosciach .... Beret wyjątkowo twarzowy .... Tak . Po takiej przygodzie z Karpiem długo Tych świat nie zapomnisz :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie wygladasz!Spodnica i buty rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz niezwykle stylowo, a beret dodaje Twojej stylizacji uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze piękny zestaw - świetna spódniczka i sklepik PNF. Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna jesteś :))) Dech zapiera ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. I dlatego karpia omijam szerokim łukiem! uwielbiam ryby do pierwszej ości :))) A co do stylizacji to jak zawsze, pięknie.........itd :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szarobeże to moje ulubione kolory. Jestem zachwycona. Beret, sweterek... Zdjęcia bardzo stylowe, pięknie prezentujesz swoje zestawy. Jesteś modelką??? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips