sobota, 10 maja 2014

Trench-coat






Trencz. Czy ja kiedyś wspominałam, że nie bardzo lubię trencze? I to mimo, że na wszystkich listach dziesięciu, dwudziestu czy stu ubrań, które bezwzględnie należy posiadać zajmuje on zaszczytne miejsce obok białej bluzki i małej czarnej sukienki, a także plisowanej spódnicy zwanej solejką i bluzki w marynarskie paski!
Jako przykładna niewolnica mody mam oczywiście w przepastnej szafie nawet kilka takich płaszczy, zupełnie niezniszczonych, bo mało noszonych :)
Dziś skusiłam się na jeden z nich!
W mono-kolorystycznym zestawie kamuflującym był niezbędny! I całkiem mi się podobało w nim :)  
Dobrze skomponował się z innymi elementami z zestawu pilnej uczennicy podręczników modowych!










trench coat / trencz - Penny Black (old)
skirt / spódnica - Hexeline (old)
tshirt - H&M
heels / szpilki - Aldo (old)
bag / torebka - Prima Moda
braselets / bransoletki - PNFashion.pl
necklace / naszyjnik - W. Kruk

zdjęcia - Waldek




32 komentarze:

  1. świetny płaszczyk i spódnica;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz, idealnie wszystko dobrałaś do siebie :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny płaszcz:)
    pozdrawiam serdecznie;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu - doskonale! Napatrzeć się nie mogę. Dziewczęco, lekko, z wdziękiem, i ta fryzura bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taki płaszcz w pięknym odcieniu mięty i też jakoś mało noszę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, klasyczny zestaw.

    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jak na razie nei znalazłam jeszcze swojego idealnego trenczu... Twój ma super krój i psuje do Ciebie idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. a właśnie powinnaś jak najczęściej trencze nosić, pasują do Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to Małgosiu dziś same klasyki ,nawet szpilki nude ;););)
    Ładny i bardzo zrównoważony zestaw .... Choć ...mi brakuje w nim koloru ?!?!?!
    Na tym muszę sie zastanowić ;) bo u mnie kolor rządzi sie nastrojami ... I z reguły bezkolor najpiękniejszy ;) a tu czuje brak ... Tylko czy bardziej u siebie czy u ciebie ???!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten stonowany kolorystycznie zestaw. Piękne szpilki:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. mega look....wszystko dobrze dobrane....Pozdrawiam i zapraszam na new post http://bastonidifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam trencze i plisowane spódnice... i paski, i Ciebie w tym wszystkim ;-)
    Uściski ;-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ich liebe deinen Look, du strahlst immer eleganz aus. Toll. Super Bilder.
    Noch einen schönen Sonntag.
    Liebe Grüße
    Gaby
    Stylish-Salat

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, trencz piękny, ja bardzo lubię i często noszę...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny zestaw:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój zestaw jest wspaniały. Nie mam słów. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój zestaw jest wspaniały. Brak mi słów. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw! Wyglądasz pięknie i baaardzo elegancko. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trencz z plisowana spodniczka prezentuje sie genialnie! Wygladasz zjawiskowo Malgosiu!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  20. A trenchcoat is such an essential part of my wardrobe too!
    Love your classy look in neutral colours. Your pleared skirt is awesome, so feminine!

    Annette | Lady of Style

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw, a plisowane spódniczki uwielbiam. Muszę swoje wygrzebać z szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. To ja mam podobnie i jestem przykładem, że trencz jest absolutnie zbędny / nie mam żadnego ;))/. I chociaż czasem zastanawiam się widząc je w sklepie: kupić, nie kupić, to jeśli chodzi o spódniczkę plisowaną, jest bardzo prawdopodobne, że nigdy jej nie założę :)), może taka trauma z dzieciństwa ? :D
    pozdrawiam. A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej kasza manna..... do dzisiaj nienawidzę zupy mlecznej ! :D.
      A.

      Usuń
    2. To też moja przedszkolna trauma :)
      Ale przeszło mi i czasem jadam owsiankę. Tylko ona jakoś zupełnie inaczej teraz smakuje, niż wtedy ...

      Usuń
    3. Dokładnie tak jak piszesz :), owsianka TERAZ jest super :)
      A.

      Usuń
  23. Jak to możliwe, że przykładna niewolnica mody wygląda tak świeżo i nieszablonowo?
    Hmm, widzę, że powinnam gruntownie przemyśleć własny stosunek do szlachetnych klasyków, bo jak dotąd trencz nie budził i we mnie jakiejś specjalnej euforii:). Pozdrawiam Śliczna, pa!

    OdpowiedzUsuń
  24. Margaret.
    Byliście spektakularny wygląd.
    Widzę, że również zachowane problemy rowu.
    Ale są bardzo ładne i bardzo elegancki z nim.
    Jest to idealne połączenie ubrań.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam trencze, uwielbiam plisowane spódnice, wiec ta stylizacja dla mnie jest strzałem w dychę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten trencz jest świetnym dopełnieniem całej stylizacji. Plisowana spódnica jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziwię się właśnie, dlaczego nie trafiłam tu wcześniej... Piękną kobietą jesteś, nie mogę oczu oderwać. A ciuchowo - zachwyt nad spódnicą i fajnym połączeniem długości (płaszcz + spódnica). :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips