sobota, 31 maja 2014

Adidas sneakers

Nie spodziewałam się tego po sobie. Nie spodziewałam się, że będę tak dobrze czuła się w takim wariancie siebie. I to ja - miłośniczka, fanka, wielbicielka,  wręcz wyznawczyni - butów na szpilce.
Takie streetowe zastosowanie butów sportowych przemieszcza się od jakiegoś czasu przez blogi i od początku budziło ono mój zachwyt.
Sportowe buty do sportowego stroju - eee .... "Groundbreaking" jakby powiedziała Meryl Streep w "Diable ...", ale taki wariant - to całkiem co innego!
W wyborze sportowych butów przyszedł mi sklep HOODBOYZ grupujący ogromną liczbę sportowych i streetowych marek.
Drugim charakterystycznym elementem stroju jest koszula. Dla mnie oversizowa, bo pochodząca z szafy mojego męża :)
Ciekawa jestem jak ocenicie moje inne wcielenie :)


Adidasy - TU
koszula - męska Wólczanka
marynarka, torebka - ZARA
spodnie - H&M






21 komentarzy:

  1. Spoko :)
    Hahaha w adidaskach po ulicy nie chodzę , ale w koszuli męża juz tak ;););)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu wyglądasz w tym stylu odlotowo ! Popieram jak najbardziej :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem rowniez na tak , fajnie

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne buty;) wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, podoba mi się takie połączenie klasycznej koszuli i sportowego obuwia

    OdpowiedzUsuń
  6. pasuje Ci taki look! jak zawsze obłędnie :) od Ciebie powinny uczyć się kobiety jak dobrze wyglądać <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie, minimalistycznie, prosto i na luzie, choć trochę elegancko...zaraz? jak to możliwe, że jeden zestaw spełnia wszystkie te cechy? ;) Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia!!! świetnie na nich powychodziłaś! w kucyku Ci super! a strój z charakterem, fajowy :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Cię w takim wydaniu Małgosiu..pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny look !!! Taki energetyczny. może obserwacja ?? Pozdrawiam :))

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Adidasy bardzo mi sie podobają, takie wiosenne, lekkie i świetnie Ci pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widze ze i Ty dalas sie porwac trendowi na adidaski w polaczeniu z elegancja... I dobrze, bo wygladasz pieknie! Koszula meska - uwielbiam... Wyszlo tak jak mialo wyjsc - na luzie, kobieco i elegancko zarazem. Super!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja tez bym cie o to nie podejrzewala :) czasami warto zaryzykowac w takie polaczenia, jak widac jest modnie i wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super sportowa stylizacja.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zobaczylam Cie w tych adidasach t se mysle, he??? ale im dluzej patrze tym bardziej mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda Pani przepięknie! Pędzę kupić takie adidasy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips