piątek, 2 maja 2014

Shopping in every moment







Jak Wam mija weekend?
Idziemy  pobuszować po sklepach? Takich zawsze otwartych, a w jeszcze w dodatku z atrakcyjnymi zniżkami. Na przykład do zalando.pl !
Tylko do 4 maja pod linkiem http://www.flipit.com/pl/zalando czeka specjalny ekskluzywny kod rabatowy obniżający zakupy w Zalando o 10%.

Poprzedni luźny outfit ku mojemu zaskoczeniu wywołał Wasze pozytywne komentarze, więc pewnie będzie takich więcej :), dziś jednak powróciłam do miejskiego mundurka. Tym razem w bardzo pastelowej tonacji. 
Dodałam twarzy trochę blasku przy pomocy kolejnej kombinacji sznurków kamieni z PN Fashion.pl
Można użyć rozświetlacza :), ale można naszyjnika!








naszyjnik - TU i TU w nieustannie otwartym PN Fashion.pl
spodnie, żakiet, torebka - ZARA (old)
okulary - Zero UV
top - Monnari (old)
buty - Shoelook
zdjęcia - Waldek

19 komentarzy:

  1. Przepięknie ;) Hahaha ja właśnie zrobiłam fotki w garniturku ecru ;) ale muszę przyznać moja marynarka nieczęsto tak pięknie skrojona ;)
    Bosko ! Tak lubie !

    OdpowiedzUsuń
  2. cała w bieli? No Tobie to wszystko pasuje!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG this suit is everything!!
    I keep saying that you are so beautiful.

    Have a nice weekend.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyglądasz, podoba mi się biel. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Subtelnie i pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie! Klasa i elegancja. Jak zawsze jestem pod wrażeniem. Do tego Twoja perfekcyjna figura. Ehhh zazdroszczę:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie, klasycznie, Pani Wiosno! A bizuteria doskonala, idealnie spelnia zadanie "rozswietlacza"!:)
    Usciski Malgosiu! Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. wspominałam już nie jeden raz na blogu, że uwielbiam kobiety ubrane w biel lub inne jasne kolory. Nie mogę zatem powiedzieć nic innego niż to, że tym strojem podbiłaś moje estetyczne serce;-) Pięknie jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. The suits, jacket and trousers, are beautiful. White is wonderful. To next is
    awesomely elegant.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny total white look!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. A fantastic look, perfect for a business environment but at the same time very feminine and fabulous for going out!
    Love the nude acessories. You look beautiful!

    Annette | Lady of Style

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny zestaw, ślicznie wyglądasz, cudny naszyjnik...pozdrawiam cieplutko....

    OdpowiedzUsuń
  13. Pienie ci w tej bieli Gosiu :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż mogę napisać...wyglądasz jak gwiazda!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz CUDOWNIE ! elegancko i z klasą - uwielbiam takie zestawy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. The pantsuit is very elegant. The white color adds class and style.
    Your necklace is beautiful.
    I love the pale colors in combianción with accessories.
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zestawy w bielu! Spodnie +marynarka + cudo!

    OdpowiedzUsuń
  18. klasa sama w sobie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kobieta luksusu i sukcesu. Genialnie.
    Piękne te naszyjniki, tylko chyba za krótkie na moją szyję:(
    Aga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips