środa, 28 maja 2014

Podglądałam casting Youtuba



 

W ostatni weekend miałam okazję podglądać casting na vlogera - "Można inaczej".  
Zaznaczam podglądałam, a nie uczestniczyłam!
Zwycięzca wybrany będzie przez internautów z 16 kandydatów. Główna nagroda to sprzęt do nagrania pierwszej serii filmów na własny vlog.
Za całym przedsięwzięciem stoi Hoop Cola i agencja Life Tube.

Jurorami stanowiącymi "pierwsze sito" byli znani youtuberzy, z niektórymi zaś nie omieszkałam się obfotografować.

I tak - na pierwszy ogień do zdjęcia stanął Łukasz Jakóbiak .

Z Karolem z duetu Lekko Stronniczy siedziałam nawet za stołem jurorskim. A to jak widać - poważna sprawa!
 

 Red Lipstick Monster to vlog oglądany namiętnie przez moją córkę. Ostatnio nawet produkowałyśmy na bazie przepisu Ewy pyszny peeling do ust na z oleju kokosowego i cukru.

Zdradzając inne tajemnice - Rafał Masny z zespołu Abstrachuje pija napój aloesowy!
 

Moje kreacje podglądacza: luźniej, w spodniach z H&M, bluzce z Marc'o Polo, butach z R.Polański i torebką Michaela Korsa


i mniej luźno - w tshircie z H&M, spodniach i torebce z Zary, butach z Shoelook


Za każdym razem obwieszona biżuterią z PN Fashion.pl

Na fali bycia vlogerem uznałam, że śpiewać każdy może, to znaczy - vlogować każdy może i oto przed Wami pierwsze dzieło filmowe Pinot Noir Fashion!


1 komentarz:

  1. Margaret.
    Do zobaczenia zamieniła się w gwiazdy
    To na pewno był to czas zabawy.
    Jak zawsze piękna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips